woho!

0kommentarer

Har varit ganska duktig idag igen :) . Efter vi hade myst färdigt framför Musse så målade jag och Kendra lite sen började jag vika iordning allt i min garderob sen tog jag Kendras också, Den med bara tjocktröjorna för alla andra kläder gjorde jag iordning förra veckan ;) . Sen var jag snäll och gjorde iordning Steffens också! . Efter det så plockade Steffen iordning medans jag och Kendra duschade/badade :) . Skönt som fan! Sen mös vi lite jag och Kendra i soffan innan hon somnade ;) . 
 
Vid 21 så gjorde Steffen lite stark mat och diskade den disken som var ;)! Ooh GUD vad gott det var! Han är så duktig min Älskling på att laga mat! :) 
 
 
Jag börjar fundera på om det är min blindtarm som spökar? Har skit ont i högra sidan imellanåt men vet inte. Just nu gör det inte ont iaf :) . Får se om det gör ont imon så får jag ringa vårdcentralen så dom får kolla upp det :).. Hoppas att det inte är så! 
 
Ska sova om en liten stund tänkte jag :) <3

Kommentera

Publiceras ej