Teleföner!

0kommentarer

Har lämnat in min älskade Iphone som inte funkat på ett tag ;) . En dag stod det helt plötsligt "ingen service" . Men har inte velat lämna in den eftersom jag sitter vid Fb på den hemma istället för vid datorn ;) . Smidigare :P . Så samtidigt som jag lämnade in den tog jag en ny telefon också ;) . Blidde en Samsung galaxy note 2. Men den fick Älskling ta så väntar jag på att hans ska komma nu i veckan så tar jag den :P . Så han var ju nöjd idag iaf :) Jag har en sketen telefon som det bara går att ringa och smsa på just nu :P 79:- hela kronor kostade den på city gross :P haha.
Nu kommer det bli rätt dött på bilden i bloggen och överallt :P Om jag inte orkar fota med systemkameran men det lär inte hända så ofta :P

Sitter nu och väntar på Steffen som är iväg och hämtar min käre far som varit på 50 års fest :) .

Kommentera

Publiceras ej