Lek!

0kommentarer

Idag vaknade vi vid 09 :).. Skönt! Gick upp och satte oss i soffan. Åt frukost och tog på oss kläder och gick bort till lekparken :). Kendra ville spela fotboll så det gjorde vi! Hon ville absolut INTE leka med mig utan det var bara Pappa som gällde :P . Så dom gungade och gungade och gungade ;). Kendra skrattar precis hela tiden när dom leker haha. Våran glada pruttskrutt <3
 
. Efter typ en timmas lek så fick jag helvetes kramper i magen och kunde knappt stå upp! Så Steffen fick köra hem oss :) . (Tur att han tog bilen bort) ;) . Väl hemma så la jag mig i soffan en stund och så gick det över :) . Hängde upp tvätt och diskade det lilla som var och torkade av allt som varje dag :P , Sen gjorde jag Spagetti och köttfärsås till Kendra men Neeeeej hon ville inte ha såsen utan ville bara ha spagetti! Jaja så fick det bli. Spagetti och grönsaker ;) haha. Sen åt vi lite glass efter :D Gött! 
Steffen och Kendra tog hand om disken som blev och jag gick in till Mamma och dom för att sno lite ris (Fattades 1dl till det vi ska äta sen) :P
 
Så nu sitter vi i soffan och kollar på musse och slappar ;) . Äter äpple och delar på en daim :D . Busigt såhär mitt i veckan ^^, .. Ska snart bädda lite tänkte jag. Segt att bara sitta still men det är behövligt ibland ;) . 
 
 

Kommentera

Publiceras ej