Yey

0kommentarer

Är stolt över mig själv att jag gick på föräldrarmötet! Inga panikattacker eller något sånt :) Jag pratade tillome ;). Oohyeah! Jag gör ALLT för min Kendra vill jag lova! Finns nog inget jag inte skulle göra för mina barns skull !! :)

Lyckan jag känner är obeskrivlig! Att Jag och Steffen , killen jag skrev till på lunarstorm för 9år sen och frågade om han ville nullinulla lite (haha) väntar vårat 2a mirakel tillsammans är heeelt sjukt! Den känslan är så sjuk! Jag älskar verkligen honom! Visst vi har haft våra pauser men vafan vi var 13 och 14 när vi träffades ;). Men vi har alltid blivit tillsammans igen ! Så nu är det finito med dom där pauserna :p. Det är lixom menat att det ska va vi :). Kan inte bli lyckligare än såhär!!!! Fast det skulle va kul om vi gifte oss också ;). Men det kommer :). Älskar min fina familj <3 Vi 4 mot allt !

Nu ska jag läsa lite i min bok (som gjort mig spyfärdig några gånger! :/ ) och sen sova :) Somnar väll med boken i handen som vanligt ;)!

Kommentera

Publiceras ej