Ons+Tors

0kommentarer

Hejhopp!

Usch Onsdagar & Torsdagar är inte roliga egentligen :(. Jag går länge i skolan och Kendra på dagis från 11.15 - 16.00! Så jag får knappt träffa henne. Steffen lämnar och Kendras Mommo eller Moster hämtar eftersom Steffen börjar jobba vid halv 4 och jag slutar halv 5 :/. Egentligen hade hon inte behövt gå så "länge" på onsdagar & torsdagarna men annars blir det för lite för henne och hon skulle inte "komma in" i det ordentligt . Hon går inte ens 15tim i veckan så för mycket är det ju inte egentligen :p. Men ja onsdagar och torsdagar gillar jag då inte! Jag kommer hem runt 5 och så äter vi middag och sådär och sen är Kendra skeeta trött och vill sova eller bara titta på Tv. Inte leka eller något :p Inte ens Gosa :(. Meeen det är bara 2 av 7 dagar det är såhär så jag överlever ;).

Har börjat fundera på hur vi ska göra när bebis tittar ut med! Ska Kendra gå på dagis då eller ska hon va hemma? Så svårt att veta hur vi ska göra . Men vi har ju ett tag att tänka på det ;). Fast tiden kommer bara rusa iväg men det ordnar sig nog :p

Kommentera

Publiceras ej