Lekparken =)

0kommentarer

Jag Kendra & Steffen tog på oss och gick till lekparken en sväng :) . Så kom Sara och Tilde ut också så Steffen gick hem till Micke sen försvann dom :P . Kendra skulle absolut ha med sig sin vagn och docka :) Självklart fick hon det min fina Prinsessa <3 . Kyligt men skönt var det ute :) Men helt underbart att komma in i värmen igen ;)

Jag gillar att vara ute när det är lite kyligt ! Svenska sommaren är bara jobbig ;) . Man går ut och det är sviiiin varmt en stund sen kallt sen varmt etc. Och sen går man in och det är lika varmt inne :P . Men när hösten och vintern kommer så är det kallt ute och det vet man och sen när man kommer in så får man den underbara värmen :D . Det gillar jag =) . Det tråkiga är väll om det är för kallt men då kan man gå ut en liten sväng och sen mysa inne ;) . Lättare att ta på sig efter kylan än klä av sig efter värmen :P . Synd att man inte kan gå runt naken haha. 
 
Hopp nu åkte Älskling iväg till Willys för att köpa proppar :P . Han skulle sätta i en kontakt i garaget så smällde det till och allt blev svart där ute ;) . Skönt att det inte slocknade här inne iaf :P .
 
Nä nu ska jag ta och lägga min trötta lilla fis <3 
 
Älskar dig mer än något annat <3

Kommentera

Publiceras ej