Haha!

3kommentarer

Fick en kommentar angående mitt förra inlägg !!

"barn är barn, visst är det dåligt av mamman att lämna barnet själv men att bli arg på ett barn som av kanske dålig uppfostran inte lärt sig hur man uppför sig är fel enligt mig och där med också att kalla barnet för ungjävel, tack för ordet! :)"

Svar: Ett barn vet mer än man tror. Jag tycker att en unge i 7års åldern som puttar och sånt på en 21månaders unge är en ungjävel! Skiter i om hon inte har fått "bättre" uppfostran! När jag säger till första gången att så gör man inte och hon gör det igen då är det av ren jävelskap! Okeej om det hade varit en unge på 2-3 år då hade jag förstått. Men jag hörde Mamman säga till flickan när hon var på sin lillebror att så gör man inte, och sen skällde på sitt språk. Så jo visst fan är det en ungjävel! Man kan inte alltid säga barn är barn för vissa barn är ELAKA med mening, Tyvärr är det så. Allt handlar inte om att föräldern har gjort fel. Tro mig jag vet.. Har sett flera barn som är elaka bara för att. Och hade en 7åring slagit på ditt barn hade du fan också blivit arg. Annars är det något fel i huvudet på dig också :) Det var allt för mig. Och nästa gång kan du ju lämna lite mer om dig själv och inte bara skriva "anna" ... Pussss

3 kommentarer

delina

06 Sep 2012 06:37

jag kan hallå med om att ordvalet kanske inte var det bästa men i ren frustration så blir det lättare att ta till fel ord. jag kommer inte på ett bättre ord så jag hade nog använt samma ord. sen är det klart att en på ca 7år ska fatta att man ska vara snäll. jag vet inte vad jag hade gjort i ditt läge men ett blogg inlägg hade nog inte räckt till Hehe. så den där Anna kan jag förstå till viss fel men hon verkar inte fatta läget häller och som sagt inte lätt att hitta ett bättre ord häller. så hon borde nog tänka sig in i situationen lite. men vem vet hon kanske inte har barn eller så har hon sådana bråkiga barn som man kallar ungjävel
tack för ordet :)

Beatrice, mamma till Devin & Lili ❤

06 Sep 2012 07:21

Jag hade garanterat agerat likadant om det var mina barn det handlade om, Josefine!

Michaela

07 Sep 2012 23:39

Elaka barn är nåt av det värsta jag vet!!! Hade reagerat likadant som du! Ett barn på 7 år vet precis vad som är rätt och fel o detta barnet gör detta av ren elakhet anser jag!!!

Kommentera

Publiceras ej