Gått upp!

0kommentarer

Eftersom Kendra vaknade igår och var uppe med Steffen så sov hon ganska länge idag ;). Väldigt bra för mig eftersom jag är sjuk ! Men jag ska inte gnälla! Finns dom som har det värre. Just nu sitter vi i soffan alla 3 och myser :). Ska snart äta lite frukost och sen plocka iordning lite försiktigt ;). Måste lägga in tvätten iaf men det kan jag göra sittandes :).

Älskar min lilla familj och är så lycklig att jag inte är ensam om våra barn <3 Att han ville ha fler barn också trots att han aldrig ville ha barn från början ;) . Vi har det jävligt bra ! Visserligen så behöver han inte göra så mycket av det praktiska så ;). Bara när jag är i skolan :p. Sen har han ju sagt till mig att jag måste låta honom få vara själv mer med Kendra haha. Men ändå ;). Som bajsblöjor har han ALDRIG behövt byta ! Om han inte varit själv med henne då så har han ju självklart gjort det :p Men annars så känner jag att han inte behöver det. Ber honom aldrig att byta blöja för jag känner att det tar knappt 2min och då kan jag lika gärna göra det :p Men dom gångerna han behövt göra det så säger han självklart inte nej haha det skulle aldrig falla honom in! Nä vi har det förbannat bra! Kanske är ganska självklart för annars hade vi ju inte skaffat ett barn till ;). Skulle aldrig behålla ett barn om han inte velat! Never ever ! <3

Kommentera

Publiceras ej