Dagis

0kommentarer

Kom till dagiset för att hämta Kendra. När jag går in i hallen så hör jag henne säga " Det är min Mamma , Mamma heter Josefine" Så jäkla goo <3

Dom försökte få henne att äta maten. Köttbullar potatis och sås. Men nä hon vägrade. Så jag fick gå in och försöka ge henne men hon vägrade . Hon sa bara "Jag vill åka hem nu" Haha min plutta trivs verkligen hemma :) Frågade henne om hon ville åka och bada eller leka i lekparken "Neeeeej hem sa ja " haha. Men ska vi inte kolla på kossorna då? "nää dom luktar äckligt , blää" så höll hon för näsan ;). Haha skruttan! Nu somnade hon i mitt knä gosungen <3 . Jag sitter och funderar på vad jag ska göra för mat idag? Potatis vet jag iaf men inte mer ;). Det kommer nog :p. Nä nu ska jag kolla på Tv en stund medans mina Älsklingar vilar <3

Kommentera

Publiceras ej