Underbart

1kommentarer

Vilken underbar kväll det blev :). Jag har haft en jäkla massa humörsvängningar sen jag slutade röka! Jag har blivit arg och sur på Steffen för allt haha. Men idag så gick vi och la oss samtidigt och låg och pratade en jäkla stund. Han gosade med Kendra och sen med min mage :p. Idag var första gången han kände våran son sparka ;). "fy vad läskigt det där kändes" haha . Helt underbart var det :). Finns inget finare än tiden med er <3 Steffen Kendra och Bebis <3 .

Nu så ska jag läsa lite och sen sova :) Imon blir det upp till A6 och köpa present till Kaosper ;) Sen vidare till hans kalas ! Ska bli ruuuligt :)

Btw : Vi är i vecka 23 nu ;)

1 kommentarer

Delina

12 Nov 2012 10:32

Nu var det längesedan man såg något uppdaterades här :( hoppas snart det kommer ett inlägg :D

Kommentera

Publiceras ej