Skönt

0kommentarer

Jag och Kendra bakade negerbollar innan :) Jag har nog aldrig så kul som jag har med Kendra :p. Hon gör och säger så roliga saker varje dag! Igår så pusslade hon på min telefon och hade klarat 14 av 15 och råkade radera alla då sa jag att jag kan hjälpa henne med dom hon redan klarat då svarade hon bara - Nej tack mamma inge faja jag kan helfs (själv) . Haha hon är så söt! Eller som när hon kommer och kramar mig och säger - Jag älskar dig mamma! Den känslan är obeskrivlig :p Innan kom hon och la sitt huvud på min axel och sa - Mamma är vacker. . Haha ja det finns så himla mycket <3

Nu ikväll var det lite svårt att få henne att lägga sig :p. Fast hon varit vaken sen 9 imorse så somnade hon inte förrens lite innan 23 ;). Ska bli kul och se om hon går upp vid 9 imon med :p .

Har precis duschat så nu ska jag gå och lägga mig :) Nattii

Kommentera

Publiceras ej