Katt

0kommentarer

Haha igår när jag hämtade Kendra på dagis så var det en katt på skolgården som barnen klappade på! När vi skulle gå hem så kom katten fram till mig och Kendra så vi gosade lite med henne :). Sen började vi gå hemmåt och jämte oss gick katten som en lite hund haha! :). Sen började katten sakta av efter en bit så jag trodde den skulle gå iväg! Men efter jag och Kendra kommit en bra bit så hör vi katten jama och komma i full kareta mot oss :p . Så åter igen gick katten jämte oss . Heela vägen hem följde hon oss. När jag öppnade dörren var hon snabbast in ;). Hon sprang in till sovrummet och hälsade på Steffen sen ut till toaletten och kissade i kattlådan sen gick hon ut i köket och åt ! Som att hon bott här länge eller något :p

Sen åkte Steffen till jobbet och Jag å Kendra till Linda! När vi kom hem efter typ 5 timmar så var katten kvar :p (Har en kattlucka hon kan gå ut igenom) . Sen skulle jag gå in till Mamma en stund och katten följde med mig ut så jag trodde hon skulle gå till sitt riktiga hem :p. Men när vi gick ut på verandan så kom hon springandes till mig :). Så jag gick hem sen och katten efter :p. Haha nu har hon sovit här inatt jämte Kendra i hennes säng och när Kendra kom över till våran så gjorde kissen det med :p. Hon har gått på lådan och inte kissat eller bajsat inne en gång :) ! Känns som om hon vill stanna med oss ;) <3

Katten har inget halsband så jag kan inte göra så mkt! Om någon sätter upp lappar så kommer jag självklart ringa :) Men jag tänker inte engagera mig i att sätta upp lappar om Katten :). Vill dom ha hem henne igen så gör dom nog något åt det . Om det inte bara är någon som haft henne som sommarkatt i sin stuga och sen lämnat kvar henne :/. Men det återstår att se :).

Kommentera

Publiceras ej