Huhuhu

0kommentarer

Tre dygn utan en cigg ;) Så glad :P
 
 
Har precis ätit lite potatismos fisk och hallandaisås :) Gött mos ! Disken är diskad och klar så nu är det bara att hänga en tvätt och ta ner den torra ;) . Det som känns så skönt nu när jag inte röker är att jag hinner med så mycket mer utan att stressa :P Och jag är inte trött överhuvudtaget :D . Innan så gick jag upp och var lite halvtrött på morgonen och gick ut och tog en cigg efter typ 20 min. När jag kom in igen så var jag ännu tröttare än innan =/ . Så var det varje dag! Men nu dom här 3 dagarna så har jag varit hur pigg som helst. Orkat mycket mer och det bästa av allt är att jag har så mycket mer tid till att leka med Kendra. Det blir inte dethär "vänta Kendra jag ska bara gå ut lite" eller så utan nu kan vi leka och så hela tiden :P . Men visst fan saknar man ciggen. Särskillt efter maten.. Ååh den ciggen är underbar :) . Men känslan av att klara mig utan den är större :D 
 
 
Jag har drömt två nätter  nu att jag har tagit en cigg , och jag har börjat gråta båda gångerna så kommer ALDRIG mer ta en cigg i min mun :) . Maten och allt smakar mycket godare! Min andedräkt och mina händer luktar godare ;) .. Önskar att alla som egentligen vill sluta skulle kunna det :) Men det är inte så lätt. Hade det inte varit för att Kendra blev ledsen varje gång jag gick ut och sa - Snälla mamma inte gå ut och röka nuuuwe! . Då hade jag nog inte lyckats faktist. Jag skämdes faktist att min 2åring såg detta och visste vad jag gjorde när jag gick ut i 5 min på trappan. Sen säger jag inte att alla ska skämmas att man röker men jag gjorde det för att Kendra verkligen blev ledsen ! Hepphopp nog om detta nu haha (Kommer nog tjata om detta och va stolt ett bra tag till) :) . 
 
Nu ska jag ta och hänga tvätten ! 
 
/ En ej rökare

Kommentera

Publiceras ej