Fan

1kommentarer

Är så arg och besviken på mig själv!! Jag som klarat mig hyffsat bra från panikhelvetet!! Idag var värsta på evigheter . Blir så förbannad!!! Hur ska jag kunna söka ett normalt jävla jobb? Hur kommer det gå på bussjävlen nästa gång? Har haft panik varje gång jag åkt buss till och från skolan men har köarat mig bra ändå. Idag stod jag på en loppis och skulle sälja och det gick åt helvete! Då var jag inte ens själv? Vafan jag pallar inte. Kommer bli sjukskrivning igen tills bebis kommit för att sen göra "rätt" från början! Jag trodde min Panik försvann när Kendra föddes. Efter hon kom så klarade jag så mycket mer än vad jag gjorde innan. Helt ärligt trodde jag att jag kunde klara allt som alla andra nu ! Men nej så fel... Vill bara bli av med den här skiten. Och hela tiden känner jag mig skyldig och får dåligt samvete som leder till att jag kommer bli deprimerad igen. Piss också!!!!.... Aja det ordnar sig väll :). Finns dom som har det värre.

1 kommentarer

Anna

06 Oct 2012 14:37

Jag tycker att du är så jävla stark som ens försöker att övervinna paniken... Och det med loppisen idag, det kan jag helt ärligt säga att det klarade inte ens jag av. Så att du som har panikångest ens klarade av att vara där så länge som du faktiskt var och att du ens åkte dit, är förbannat bra jobbat!!
Du är perfekt som du är, och känner du att du inte skulle orka jobba just för tillfället så gör du helt rätt i att sjukskriva dig och fortsätta att komma på bättringsvägen i din egna takt och skita i vad alla andra säger och tycker :)

Du är perfekt som du är! Glöm inte det ;) puss på dig gäddan <3

Kommentera

Publiceras ej