Hejhopp!

0kommentarer

Helgen + måndagen har varit hel mysig :)
Igår var vi ute sen kl halv 11 på förmiddagen . Först så rensade vi lite ogräs här på våran trädgård och planterade några solrosor. Sen satte vi oss i bilen och åkte ut till Mamma&Pappa. Där körde vi lite skräp till sortergården och sen åkte Steffen och jobbade lite och jag stannade kvar. Sen kom Linda med familj ut ;) . Gick bort till lekplatsen och träffade Sara gjorde vi också. Egentligen skulle vi ha smält choklad och doppat frukt i hos Pappa men klockan blev så mycket så det får vi göra idag istället :)

Snart ska jag få upp Mannen ur sängen så vi kan göra oss iordning för att åka till stadsparken :) Sen ska vi ut till Mamma&Pappa å grilla ;) !

Nä nu ska jag sminka mig lite och försöka göra något åt mitt hår!! Skulle inte klippt mig *Suck*

Kommentera

Publiceras ej