Hemma!

0kommentarer

Är det bara jag som har problem med att ta mig hemifrån? Varje gång jag ska iväg så tar det emot! Vill hellre va hemma ;). Ska jag in och handla får det inte ta längre än 30 min :p. Vet inte om det har med min Panikångest att göra eller att jag bara älskar att vara hemma? . Tycker det är jobbigt att packa iordning massa för ett sen packa upp igen :p Sen är det enkelt att va hemma. Här finns allt man behöver ;). Vet att många av mina kompisar tycker jag är tråkig och jag håller med. Har jag väl kommit iväg och har kul så är det ju helt värt det ;). Men ska ta min feta röv utanför trädgården också :p. Kendra är som mig och trivs bäst hemma :) Hon kan springa ut och in som hon vill. Vi är ute från att vi vaknar tills det är läggdags nästan varje dag. Idag är första dagen på lääääänge Kendra vill vara inne å leka. Hon kan ju tack och lov säga vad hon vill göra och inte så hon talar om för mig om hon vill gå ut :) Idag har hon bara sagt Nej om att gå ut :p . . . . . . . . Haalllåååå svammel !!! Har inte tvingat er till att läsa så det är bara att stå ut ;) Pööösss

Kommentera

Publiceras ej