Kontrakt!

1kommentarer

Hyresvärden Blev arg på henne som bor där nu för att hon krånglade fram och tillbaka! Men nu skrev han till mig att han ska fixa kontraktet och hör av sig så fort det är färdigskrivet.. Yeeeeeey!!! Vad glad jag är nu.

Har förövrigt sovit en stund med Kendra. Är trött hela tiden och har halsbränna. Ont i brösten och sugen på allt. Fan asså. Hoppas på att Jag inte är gravid. Vill bara ge min tid till Kendra just nu . Iaf 5-6 år till. Hon ska ha ALLT. Men jag har faktist skött mina P-piller så jag borde inte vara det. Men är det så så får vi sätta oss ner och prata om det jag och Steffen :) <3

1 kommentarer

Michaela

18 Apr 2012 17:13

Åh va underbart!! :D vart låg lägenheten? Tack så mycket :D kände för o förnya hemmet lite. Blir aldrig nöjd :P ojdå, ett ppiller barn kanske ;-) det låter som de vanligaste gravsymptomen ;-)

Kommentera

Publiceras ej