vänner!?

2kommentarer

Kalla dig inte min vän om du inte hör av dig! Kalla mig inte din vän om du säger saker och inte håller det! Så trött på att vissa "vänner" bara hör av sig när dom mår dåligt  inte annars eller när dom inte hade något att göra! Pfft . Men det är ju så , Man finns ALLTID där och ställer upp men får ändå skit tillbaka i slutändan! Äsch du är inte värd något mer! INGEN här bryr sig om dig längre iaf om inte dom "nya" då isf!. Ha det så underbart tills den dagen det inte fungerar för dig mer. KOM INTE HIT då för vi finns inte kvar!

Puss & Kram ;)

2 kommentarer

Charlotte

07 Aug 2011 16:48

Jag vet inte riktigt varför jag var sådär lycklig. Eller varför jag ÄR så lycklig.. Kanske för jag känner mig lyckligt lottad och funnit min plats i livet? Det skulle jag nog gissa på. :)



Fina vänner och en underbar familj. Är det inte det alla siktar efter?



Puss puss snäckan!

Charlotte

07 Aug 2011 21:30

Och jag kan verkligen säga det samma om dig Josefine!

Kommentera

Publiceras ej