Tiden?

2kommentarer

Vart tar tiden vägen!?

Dagarna går alldeles för fort! Var och hämtade Kendra hos sin farmor innan sen åkte vi och köpte cola å sen hem. Hann äta lite prinsess bakelse och budapest ;) . Sen var det dags att ge sig av till jobbet. Började halv 4 och slutade kvart i 6 idag :) . Jag och B jobbade själva idag för att M var sjuk =( . Min favorit på hela jobbet! Jaja Sen gick jag in på A6 en sväng och träffade Pappa ( Som vannligt skämmer han ut mig) Han är ju väktare och var tvungen att skrika "Så vill jag inte se dig här igen okej? Förstått?" Pappor asså :P *suck*. Köpte en cola och tändare sen gick jag vidare till bussen! Tack och lov var bussen sen för då slapp jag vänta på nästa ;) .

.

Kom hem och pussade och kramade min älskling <3 . Lekte lite sen somnade hon vid halv 9 och det var jag inte super glad över eftersom att om hon somnar så tidigt vaknar hon runt 3-4 inatt och kommer inte vilja somna om på flera timmar, Så väckte henne vid 9 igen så lekte vi och gick ut en sväng med Lina & Yappo, Kollade in skolan nu när dom byggt om och så där! Sen gick vi hem och hälsade på Kendras moffa lite :) . Nu så har Kendrisen somnat och sover förhoppningsvis för natten !

.

Så nu ska jag ta mig en kvälls cigg sen gå och lägga mig!
Nattinatt hörs imon =)

-





Ehh!? What ;) . Min gullegriiiis <3

2 kommentarer

EMMAS!

03 Aug 2011 23:55

aaw tack :D

MADDES

04 Aug 2011 12:50

tack så mycket :)

Kommentera

Publiceras ej