Kendra!

0kommentarer

Måste berätta lite om Kendras utveckling =) .
Hon kryper ju för jämnan och går utefter möblerna, Men nu har hon börjat stå själv en liten stund innan det säger *duns* :) . Tror hon tar sina första steg om någon vecka eller två =) . Men för min del spelar det ingen större roll om hon går nu eller efter hon blivit ett år ;) . Hon kan även säga "titta" nu och hon förstår vad det betyder! Vinka hejdå kan hon med :) .  . Är så stolt och lycklig !
.
Min familj säger det att Kendra "räddat" mig!
Innan jag fick Kendra var jag deprimerad och hade panikångest så fort jag träffade folk! Kunde inte jobba så jag var sjukskriven i nästan 2 år! Låg i princip bara och sov på dagarna och kollade på tv på nätterna! Men efter jag fick Kendra hände det något! Jag tog tag i allt och fixade med allt som behövdes för Kendra. Nu har jag även ett JOBB! Jag klarar att gå till jobbet utan att få mina attacker. Jag är så jävla stolt över mig själv. Tänk att jag JAG som knappt kunde gå utanför dörren eller ens ringa ett telefonsamtal nu kan leva ett normalt liv. Jag har bara fått en eller två panikattacker på hela 8 månader . Så den som säger att jag är en dålig mamma och yadayadayada kan äta min skit! Jag gör ALLT för min Dotter ALLT! Finns inget jag inte skulle göra för henne! Hon är mitt liv mitt allt!!!!


Kendra med Ellies hund Gizmo!

.


Kendra hos Faster :)

.



Glafis <3

.


nomnomnom :P

Kommentera

Publiceras ej