Torsdag!

0kommentarer

Idag blev vi väckta vid 10 av att Zarah ringde och ville komma ut =) Självklart fick hon det :P .
Så jag gick upp gjorde iordning Kendra , damsög och plockade lite sen kom Zarah vid 12 :P..
Vi gick bort och hämtade hennes lillebror i skolan här borta så gick vi till sara och tilde å sa hej en sväng.
Sen gick vi till lekparken och gungade med Kendra :) .
Sen gick vi hem hit och tjötade lite så tog dom bussen hem vid halv 3 tror jag :P .
Gosade lite med Kendra och sen badade jag henne =) Herregud vad hon plaskar blev DYNGSUR haha men sånt man får ta höhö ;) .
Satte Kendra lite framför Musses klubbhus och gjorde iordning hennes mat och när jag gick in och kollade så hade hon somnat. Så hon får äta sen istället! Min söthöna <3



.



Morgon trött unge ;)

.



Zarah & Kendra <3

.


Gung Gung

.


Kendra & Jonathan

.


Nybadad <3



Nu ska jag bara vänta på att Kendra ska vakna igen. Sen ge henne mat och hänga lite tvätt :)

Kommentera

Publiceras ej